NDËSHKIMET NEGATIVE NDAJ FËMIJËVE QË PRINDËRIT DUHET TI SHMANGIN

NDËSHKIMET NEGATIVE NDAJ FËMIJËVE QË PRINDËRIT DUHET TI SHMANGIN

Prindërit duhet të zgjedhin ndëshkimet me kujdes. Kufizimi i një privilegji, për shembull, kërkon që fëmijët të mos e përdorin atë përmes mjeteve të tjera, përndryshe, pasoja fillestare do të humbasë kuptimin e saj. Më tej, të gjithë anëtarët e familjes duhet të jenë në të njëjtin qëndrim të vendosjes së kufirit.

Përpiquni të identifikoni dhe hiqni shkakun që çon në sjelljen negative të një fëmije. Jepini mbështetje fëmijës edhe kur përpiqeni të zbatoni një pasojë.

Pasoja duhet të lidhet edhe me sjelljen. Nëse po përpiqeni ta detyroni fëmijën tuaj t’u përmbahet kufizimeve të kohës para ekranit, heqja e celularit ose tabletit të tij ka shumë më tepër kuptim sesa heqja e një objekti të rastësishëm që nuk është në ekran ose largimi i tij nga aktivitetet shoqërore.

“Përgjithësisht u rekomandoj prindërve që të shmangin heqjen e gjërave që do t’i ndihmojnë fëmijët të menaxhojnë emocionet e tyre pozitivisht gjatë pasojës, të tilla si lodrat e stresit, ngjyrosja ose vizatimi”, këshillon Parmar. “Dhe unë nuk rekomandoj t’i ndaloni fëmijët të marrin pjesë në raste të rralla ose të veçanta si një festë diplomimi ose një festë ditëlindjeje që ata nuk mund t’i ripërjetojnë”.

Ajo paralajmëron se rreziku është që vendosja e një pasojë të tillë mund të bëjë që fëmija juaj të ushqejë ndjenja të ashpra ndaj jush.

Kur përcaktoni një ndëshkim të përshtatshme, sfida e parë është t’i qaseni vendimit nga një kënd i qëndrueshëm dhe racional. “Pasoja duhet të jetë realiste, logjike dhe e përcaktuar në një periudhë specifike që përputhet me peshën e sjelljes negative që po përpiqeni të korrigjoni,” thotë Parmar.

Të ndalosh adoleshentin tënd për një muaj herën e parë që thyen orarin e kthimit është e tepërt. Ky lloj tejkalimi mund të ndihet ndëshkues dhe kundërshtar, duke mos i vendosur ata në pozitën e duhur për të mësuar nga gabimet e tyre.

“Pasojat që janë shumë të gjata sjellin gjithashtu rrezikun që fëmija të shpërqendrohet nga qëllimi dhe përfundimisht të mos kujdeset fare për pasojat,” shpjegon Parmar. “Nëse fëmija ndjen se objektivi është shumë i pamundur për t’u arritur dhe nuk ka asgjë tjetër për ta motivuar atë në një bazë afatshkurtër, ai ose ajo ka shumë të ngjarë të refuzojë të marrë pjesë ose të ndjekë udhëzimet”.

Pa dyshim, disiplina efektive kërkon një qartësi mendimi që mund të jetë e vështirë për t’u kuptuar në nxehjen e momentit.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.