BRENDA PAK DITËSH 20 RAPORTIME TE MASH PËR DHUNË NGA NXËNËSIT

BRENDA PAK DITËSH 20 RAPORTIME TE MASH PËR DHUNË NGA NXËNËSIT

Numri i raportimeve për bullizëm kibernetik po rritet pasi Ministria e Arsimit hapi një adresë raportimi. Si mund ta parandalojnë shkollat ​​dhe çfarë mbështetje duhet të marrin viktimat? Një gjë është e sigurt – përgjigja ndaj bullizmit në shkollë duhet të vijë nga të gjithë: pedagogët, mësuesit, prindërit dhe institucionet.

Pas tragjedisë së 3 majit në Serbi, brenda pak ditësh ka pasur rreth 20 raportime nga nxënës të cilët ishin viktima të një forme të caktuar të “dhunës së bashkëmoshatarëve”. “, thonë nga MASH për REL.

MASH hapi e-mail adresën  paraqitdhune@mon.gov.mk si pjesë e fushatës për ndërgjegjësimin e të rinjve për sjellje jo të dhunshme dhe tolerante brenda dhe jashtë shkollave, menjëherë pas tragjedisë me vrasjen e nxënësve në Beograd.

E reja nga Ohri, Simona Kovaçevski, dëshmon se si e ka përballuar bullizmin, por jo atë tradicional, por bullizmin në internet. Ajo ka thënë se ka qenë viktimë e bullizmit kibernetik, kur fëmijët e kanë sulmuar online me fjalë përçmuese, por ka marrë edhe komente urrejtjeje nga të rriturit.

“Nuk e fsheh se u ndjeva sikur isha e fundosur, lejova të më preknin emocionalisht dhe u mërzita dhe isha në një situatë ku nuk dija çfarë të bëja”, tha Simona Kovaçevski.

Ngacmimi kibernetik është një formë më e re dhe më e fshehtë e agresionit, ndryshe nga format tradicionale të ngacmimit që zakonisht ndodhin në oborrin e shkollës ose në rrugë. Megjithatë, qoftë në internet apo në jetën reale, ngacmimi është një problem i përhapur që lë pasoja shkatërruese për viktimat. Mund të ndikojë thellësisht në shëndetin mendor të fëmijëve, duke çuar në ankth, depresion dhe pasoja edhe më të rënda.

Raportimet e nxënësve që ishin viktima të bullizmit në Ministrinë e Arsimit dhe Shkencës së Maqedonisë së Veriut tani janë duke u shqyrtuar nga Inspektorati Shtetëror i Arsimit. Në adresat e MAS-it morën sugjerime edhe nga ish-pedagogët se si të ndikohej kjo lloj dhune, sipas përgjigjes që morëm nga MASH.

Ministria e Arsimit dhe Shkencës tashmë po harton protokolle dhe udhëzime për shërbimet profesionale të shkollave dhe mësuesve, lidhur me përdorimin e rrjeteve sociale në shkolla. Ministri i Arsimit dhe Shkencës Jeton Shaqiri tha se pas ngjarjeve në Serbi duhet të reduktohen të gjitha rreziqet dhe kërcënimet e mundshme për sigurinë e nxënësve dhe mësimdhënësve në mjedisin shkollor. Në seancën e Qeverisë të martën e ardhshme do të diskutohet për përgatitjen e “rekomandimeve më të rëndësishme të sigurisë” për procesin arsimor.

“Një nga rekomandimet do të jetë që stafi profesional nga shkollat ​​të bashkëpunojë me ekspertët e qendrave për çështje sociale, që bashkërisht të jenë në kontakt me nxënësit dhe prindërit e tyre. Të gjithë të mund të vlerësojnë se çfarë është rrezik në një moment të caktuar”, tha Shaqiri.

Në mesin e masave që po shqyrtojnë autoritetet e RMV-së është kufizimi i rrjeteve sociale, si TikTok, por ka debat edhe për vendosjen e ndalimit të përdorimit të telefonave inteligjentë në shkolla.

Ministri i Arsimit Jeton Shaqiri shprehu shqetësimin se mësuesit e shkollave fillore po komunikojnë me nxënësit përmes aplikacioneve të mesazheve si Viber apo WhatsApp. Sipas tij, kjo mund të ndikojë negativisht në procesin mësimor.

“Ideja e ndalimit të telefonave në procesin mësimor është pozitive. Vetë mësimdhënësit duhet të kontribuojnë në këtë aspekt sepse duhet të vlerësojnë se celulari mund të ndikojë negativisht në procesin mësimor”, thotë Shaqiri.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.